Facebook annoncering pris

Find din pris på Facebook annoncering

Trin 1 af 10

10%

Hvad koster Facebook annoncering?

 

Facebook annoncering pris, er noget af det, som mange annoncører naturligvis gerne vil kende svaret på inden deres annoncering påbegyndes. Og det er bestemt med god grund. For prisen kan hurtigt stikke af, hvis din annoncering ikke gribes rigtigt an.

 

Derfor bliver vi ofte spurgt om, hvad prisen på Facebook annoncering er. Spørgsmålet er ikke så entydigt, som man lige umiddelbart skulle tro. Svaret afhænger af, hvad der præcist menes, når der spørges ind til Facebook annoncering pris.

 

Når vi snakker pris på Facebook annoncering, kan vi nemlig både drøfte:

 

  • CPC (cost per click)
  • CPM (cost per 1000 impressions)
  • CPA (cost per acquisition)
  • Relevansscore
  • Målgrupper
  • Annonceformater
  • Efterspørgslen
  • Ad spend
  • Pris for opsætning, overvågning og vedligeholdelse af dine Facebook annoncer

 

Vil du gerne have en snak om din annoncering på Facebook, så kan du ringe 28 71 44 70 eller tage kontakt her. Så kan vi tage udgangspunkt i din virksomheds specifikke behov og ønsker.

 

Ad spend og relevansscoren

 

Din Facebook annoncering pris kan godt specificeres, så du præcist bestemmer, hvor meget der må bruges. Du sætter simpelthen et budget for din Facebook annoncering – også kaldet Ad Spend. Hvor meget du får for dit Ad Spend, afhænger af kvaliteten af dine annoncer. Jo flere i din målgruppe der engagerer sig med dine Facebook annoncer jo bedre relevansscore. Relevansscoren bliver vurderet fra 1-10, hvor 10 er det bedste.

 

En lav relevansscore giver dyre annoncer (højere CPC, CPM og dermed også højere CPA), da Facebook tager flere penge for at vise reklame på Facebook, der giver en dårligere brugeroplevelse.

 

Få lavere Facebook annoncering priser

 

For at sænke dine Facebook annoncering pris, skal du blot sørge for at have en høj relevansscore.

Der er 2 overordnede faktorer, der fører til en god relevansscore.

 

  1. Gode relevante annoncer
  2. Rigtig målgruppe

100% gennemsigtighed

 

Gennemsigtighed er en af vores topprioriteter. Derfor vil du hver måned få udarbejdet en resultatrapport. Resultatrapporten vil blive gennemgået med dig i dybden, hvis dette ønskes. Derudover vil du få adgang til vores kundecenter. På den måde kan du altid følge nøje med i de resultater som vi skaber for dig. I vores kundecenter får du præsenteret al den nødvendige data på en illustrativ og grafisk måde.

Tilpassede løsninger

 

Vi ved at alle virksomheder har forskellige forudsætninger, ønsker og behov. Derfor tager vi altid vores udgangspunkt i din specifikke case – ingen præfabrikerede løsninger eller smutveje. Vi tager os tid til at sætte os ind i din virksomhed, og det marked som du opererer på. Denne fremgangsmåde sikrer knivskarpe budskaber, der er målrettet mod de rette segmenter.

Vi er specialister

 

Vi ønsker at være specialister – IKKE generalister. Derfor arbejder vi udelukkende kun med annoncering på sociale medier. Vores ekspertise og erfaring med dette felt gør, at du kan nyde godt af de resultater vi er i stand til at skabe for dig. Trods vores fokus er vi stadig i stand til at se det store billed, da vi har 360-grader forståelse for online marketing.