fbpx
 

Blog

13. marts 2020 Da det offentlige Danmark er lukket ned og mange bliver hjemme i disse dage, tænkte vi at det var en oplagt mulighed til at hente nogle nye apps ned, redigere billeder og arbejde lidt på virksomhedens visuelle identitet. Hvorfor bruge Instagram professionelt? Instagram...

6. marts 2020 Vi støder ofte på virksomheder, der mener at emojis er uprofessionelle og sender det forkerte budskab til deres potentielle kunder.  Her må vi simpelthen bare erklære os uenige. Selvfølgelig er det ikke alle typer emojis der passer til alle virksomheder, men hvis man holder...

21. februar 2020 Sidder du fast i din Facebook annoncering og ved ikke hvordan du skal komme videre? I dag har vi samlet 6 tips til hvordan annoncører kan forbedre deres annonceringsindsats, og dermed opnå større succes med annonceringen. 1. Sæt klare mål for kampagnen og match...

31. januar 2020 LinkedIn er kendt som det populære, professionelle medie, som mange bruger til at dele arbejdsrelaterede nyheder, artikler og viden. Men LinkedIn er faktisk også en god markedsføringskanal for jer, der annoncerer B2B eller hvis målgruppe især ville befinde sig på LinkedIn. LinkedIn bruges i...