fbpx
 

Blog

Nu har Instagram været på banen igen og offentliggjort en udvidelse til deres brandet indhold på platformen. En udvidelse som giver dig, der bruger influencer marketing på Instagram, en hel del flere muligheder. Promover dine influencers opslag og nå ud til mange flere Du har formentlig hørt...

Som marketingmedarbejder er det væsentlig for dig at vide, om folk ser dine videoannoncer, og hvis dine videoannoncer i det hele taget bidrager til din bundlinje. Og det gør du netop ved at spore dine data. LinkedIn vil derfor hjælpe annoncører med bedre at validere virkningen af...

Kan du huske sidste år, hvor Facebook offentliggjorde deres planer om et nyt “Ryd historik”-værktøj? Værktøjet, der er designet til at give brugerne mere gennemsigtighed og kontrol over deres data, vil blive tilgængeligt inden for de næste kommende måneder. Hvordan kommer værktøjet til at fungere? Funktionen blev annonceret...

Hvis du er på udkig efter at bevæge dig videre fra boost-knappen og begynde på en mere direkte målretning med minimal opsætningstid - så er Facebooks automatiske annoncer muligvis det, du har søgt efter. Facebook har for nyligt annonceret, at de vil fokusere mere på små...

Har du hørt det? E-commerce platformen Shopify gør det nu lettere for webshop-ejere at annoncere på Snapchat. Det betyder, at du kan oprette og administrere dine annoncer på Snapchat Stories direkte fra Shopify-platformen. Promovér dine produkter på Snapchat Er du en webshop-ejer, der benytter Shopify? Så kender du...