Blog

Det kan i den grad betale sig at anvende Facebook pixel. Men, hvad er det egentlig, og hvordan kommer man i gang? Her kan du blive klogere på det værdifulde værktøj, som hjælper din forretning med at indsamle vigtig viden om dine kunders adfærd.   Et gratis...

Leadgenerering er vejen frem, hvis din virksomhed er interesseret i potentielle kunder, der kan blive til egentlige kunder. Hele idéen er at indsamle vigtige oplysninger på brugere, som senere kan anvendes i et markedførings-øjemed. Men hvordan skal man egentlig bære sig an? Der eksisterer mange metoder til leadgenerering...

Når din virksomhed skal nå ud til brugerne, er det vigtigt, dels at engagere dine nuværende følgere, og dels at få nye kunder i butikken. De to ting hænger mere sammen, end man skulle tro. Når du engagerer dine nuværende følgere, vil det nemlig være nemmere at...

Du har hørt det før - video er nøglen til succesfuld markedsføring på de sociale medier. Hvis du ikke allerede har overvejet at tilføje video til dine annoncer, så går du sandsynligvis glip af en lang række af fordele. I dag ser folk utallige videoer på de...

  Drastisk fald i organisk rækkevidde   Det er cirka et års tid siden nu, at Facebook skiftede fokus og begyndte at lægge mere vægt på personligt engagement og samtidig dæmme ned for rækkevidden på siders opslag. Effekten har været til at føle for mange virksomheder, som har...