fbpx
 

Blog

Facebook er med tiden blevet en af de mest anvendte annonceringsplatforme i dag.  Og det er netop derfor, at langt de fleste annoncører bør være opmærksom på Facebooks planer om at ændre i deres annonceformat i nyhedsfeedet til mobilapp. Facebooks opdatering kan nemlig være med til...

Podcasts er et medie i rivende udvikling. Med et par år på bagen og en stigende kommerciel interesse, er det kun et spørgsmål om tid før alle udgiver en podcast.  Podcasts er en god måde at komme i dybden med et emne på, samtidig med at...

Facebook Analytics er et værktøj, der samler data fra dine apps, pixels, Facebook-sider og offline-hændelsessæt, for at give et komplet billede af brugerinteraktioner over tid. Det gør det muligt, for første gang, at spore resultater fra organisk og betalt markedsføring på tværs af flere enheder...

Kender du til udtrykket Augmented Reality? Og vidste du, at du højst sandsynlig allerede interagerer med AR hver dag gennem Instagram Stories? De søde og sjove filtre, som du allerede kender fra Instagram Stories er nemlig AR. Og i den nærmeste fremtid bliver det faktisk muligt for...

Hvad er, og kan, Facebook Attribution?  Hvis du spørger en tilfældig digital marketingmedarbejder om nogle af de største udfordringer, de står over for lige nu, vil et af svarene sandsynligvis være tilskrivning. Tilskrivning er den proces der matcher konverteringer, såsom køb eller tilmelding til nyhedsbrev, til bestemte...