Instagram annoncering

Har du brug for hjælp til Instagram annoncering?

 

Næsten en hel million danskere bruger Instagram hver eneste måned. Det betyder selvfølgelig, at din målgruppe også er der. Instagram annoncering er ekstremt effektivt til at nå ud til dine potentielle kunder, generere salg, leads, og sign-ups.

 

Annoncering på Instagram bliver oftest kombineret med Facebook annoncering. Er du på udkig efter flere B2B-salg bør du overveje LinkedIn annoncering.

 

Utallige muligheder

 

Da Instagram er ejet af Facebook og dermed deler data mellem hinanden, skaber det utroligt mange muligheder for at annoncere på tværs af disse platforme. Du kan eksempelvis vise annoncer til meget lave priser på Instagram til dem, der har interageret med din side på Facebook og omvendt, og kampagner kan således køres på flere platforme på samme tid.

 

Instagram er samtidig et meget anderledes medie end Facebook, og det er vigtigt at have in mente, når man udarbejder sine annoncer. Det er et meget visuelt medie drevet af billeder og videoer, hvorfor fokus også klart skal ligge på det visuelle for at fange dine potentielle kunders blik.

 

Eksperter i Instagram annoncering

 

Hos makeitmedia er vi eksperter i annoncering på Instagram med henblik på at skabe salg og konverteringer. Vores ekspertise kommer bl.a. fra mange års arbejde med egne webshops, og vi har derfor mærket på egen krop, hvor stort et afkast det kan give, når man udarbejder sine annoncer korrekt. Fordi vi har siddet på begge sider af bordet, kender vi ligeledes nødvendigheden af, at annoncerne leverer et ordentligt resultat, så man ikke brænder sit annoncebudget af på irrelevante eksponeringer.

 

Vi har jeres behov i fokus

 

Vi lægger i tæt samarbejde med dig en detaljeret strategi, der skal kortlægge kampagnens forløb. Mulighederne og kombinationerne i Instagram annoncering er utallige, og hver enkelt kunde kan have meget forskellige behov. Det er derfor vigtigt for os altid at have dig med i processen, så vi sammen kan finde den bedste løsning.

 

Organisk eller betalt trafik?

 

Der er stor forskel på den organiske del af Instagram (almindelige opslag) og Instagram annoncering. Når man befærder sig og laver organisk indhold til sociale medier gælder der altid en lang række uskrevne regler, som er med til at afgøre, om man får succes med sit indhold eller ej. Det samme gælder selvfølgelig på Instagram, og her er mediet igen meget anderledes fra Facebook. Det gælder både typen af indhold, måden man interagerer med sine følgere på, og ikke mindst måden man tilegner sig nye følgere. Det er nogle tendenser, der kræver tid at få øje på og kræver, at man faktisk bruger tid på mediet til dagligt.

Vi tilbyder derfor kurser til dig, der gerne vil lære at begå dig på Instagram eller har en medarbejder, som godt kunne bruge et Instagram kursus

 

Vi har selv været aktive på Instagram siden de lancerede i 2010 både privat og med diverse virksomhedsprofiler, og mediet er derfor blevet en del af vores DNA.

 

Vil du høre mere om dine muligheder på Instagram eller have et uforpligtende tilbud?

 

Vi sidder altid klar til at besvare spørgsmål hvad end det drejer sig om hjælp til Instagram annoncering, Instagram kurser, Facebook annoncering, eller blot sparring om, hvordan I bedst kan optimere jeres tilstedeværelse på sociale medier. Giv os et kald eller udfyld vores kontaktformular, så ringer vi dig op indenfor 24 timer.

Mikkel

Mikkel Gisleson Steffensen

Tlf: 28 71 44 70