fbpx
 

Blog

Kan du huske sidste år, hvor Facebook offentliggjorde deres planer om et nyt “Ryd historik”-værktøj? Værktøjet, der er designet til at give brugerne mere gennemsigtighed og kontrol over deres data, vil blive tilgængeligt inden for de næste kommende måneder. Hvordan kommer værktøjet til at fungere? Funktionen blev annonceret...

Hvis du er på udkig efter at bevæge dig videre fra boost-knappen og begynde på en mere direkte målretning med minimal opsætningstid - så er Facebooks automatiske annoncer muligvis det, du har søgt efter. Facebook har for nyligt annonceret, at de vil fokusere mere på små...

Har du hørt det? E-commerce platformen Shopify gør det nu lettere for webshop-ejere at annoncere på Snapchat. Det betyder, at du kan oprette og administrere dine annoncer på Snapchat Stories direkte fra Shopify-platformen. Promovér dine produkter på Snapchat Er du en webshop-ejer, der benytter Shopify? Så kender du...

Er du en af dem, der har bemærket, at Facebooks annonceadministrator ser en smule anderledes ud? Mastodonten Facebook er nemlig i fuld gang med at lancere en opdateret version af deres annonceadministrator med helt nye formater og features, der efter sigende skulle gøre hele oplevelsen langt...

I den seneste tid har flere digitale platforme valgt at tilføje værktøjer og andre sikkerhedsforanstaltninger, der kan hjælpe annoncører med at sikre deres brand, så deres annonceindhold ikke vises i uønskede sammenhænge. Og Facebook er naturligvis også en af dem. Audience Network optimeres Kort sagt har mastodonten introduceret...

Ved du, hvor og hvad dine venner laver lige nu? Det kan Snapchats nye feature fortælle dig. Snapchat tester nemlig lige nu en status-funktion, hvor brugerne har mulighed for at dele deres bitmoji på Snap Map, der skildrer, hvad de laver i øjeblikket. Vis dine venner, hvad...